Principii de bază în amplasarea mărfurilor în magazine și supermarket-uri
Principii de bază în amplasarea mărfurilor în magazine și supermarket-uri În magazine și supermarket-uri contează toate detaliile care țin de spațiu, de modul de prezentare a produselor, de valoarea estetică a luminii și așa mai departe. Creșterea vânzărilor într-o afacere depinde de foarte multe lucruri, pe care le au în vedere și le gestionează cei care sunt specialiști în marketing, publicitate, comerț cu amănuntul, etc. Expunerea corectă a mărfurilor în zona de vânzare, pe categorii. Etichetarea corectă și folosirea unor mesaje care să facă reclamă la produs. Plasarea în funcție de greutatea mărfurilor și mărimea lor. Prezentarea mai multor sortimente pentru fiecare categorie de produs, din care clientul să aleagă ceea ce dorește în funcție de preferințele sale. Folosirea unor echipamente adecvate pentru diferite categorii de produse. Amplasarea mărfurilor astfel încât să poată fi găsite ușor de clienți. Așezarea fiecărui produs ordonat și cât mai apro...
Comentarii
Trimiteți un comentariu